|
Tenis çeyrek final müsabakaları başladı |
|
|
|
|
| Tarih : 3 Ağustos 2023 Perşembe 13:40 |
Haber Merkezi
Mersin'in ev sahipliğinde düzenlenen “Anadolu Yıldızlar Ligi Tenis Akdeniz Bölgesi çeyrek Final Müsabakaları” açılış seremonisinin ardından başladı. Mersin Tenis Kompleksi kapalı kortta yapılan açılış seremonisinde konuşan Mersin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Vedat Akyar, ev sahipliği yaptıkları organizasyona katılan tüm il karma takımlarına başarı dileklerinde bulundu. Antalya, Isparta, Mersin, Adana, Karaman ve Osmaniye illerinden yaklaşık 50 sporcunun katılımıyla Mersin'de düzenlenen turnuvada büyük çekişme yaşanması bekleniyor.
Etiketler : |
|
|
|
|
Yorum Ekle
|
ANASAYFA HABER ARŞİVİ KÜNYE İLETİŞİM MASAÜSTÜ GÖRÜNÜM yukselhaber.com © Copyright 2019-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz. URA MEDYA |