Tenis çeyrek final müsabakaları başladı


Tarih : 3 Ağustos 2023 Perşembe 13:40


Haber Merkezi

 

Mersin'in ev sahipliğinde düzenlenen “Anadolu Yıldızlar Ligi Tenis Akdeniz Bölgesi çeyrek Final Müsabakaları” açılış seremonisinin ardından başladı.

Mersin Tenis Kompleksi kapalı kortta yapılan açılış seremonisinde konuşan Mersin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Vedat Akyar, ev sahipliği yaptıkları organizasyona katılan tüm il karma takımlarına başarı dileklerinde bulundu.

Antalya, Isparta, Mersin, Adana, Karaman ve Osmaniye illerinden yaklaşık 50 sporcunun katılımıyla Mersin'de düzenlenen turnuvada büyük çekişme yaşanması bekleniyor.

 



Etiketler :




Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.


 



ANASAYFA
HABER ARŞİVİ


KÜNYE


İLETİŞİM
MASAÜSTÜ GÖRÜNÜM

yukselhaber.com © Copyright 2019-2026 Tüm hakları saklıdır.
İzinsiz ve kaynak gösterilemeden
yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA